torstai 16. helmikuuta 2012

Laiska Kuluttaja vaatii palvelua - esittely

Yksi aivomyrskyn ja ideoimisen ihanuus on se, että kun eteen tulee asia, joka ei miellytä niin, jopas alkaa aivot toimimaan ja pukkaamaan ideaa. Ja humps, siinä se on silmien edessä ratkaisu, ehkä heti tai sitten huomenna. Oma lehmä ojassa ja siitäkin huolimatta olen viime aikoina kiinnittänyt suurta huomiota palveluihin, kuluttajana. Siitä sain idean tämän sarjan juonelle. 

Jos ja kun teillä rakkaat lukijat on kokemuksia palvelusta, hyviä ja huonoja, jotka haluatte jakaa, niin ei kun vaan. Kirjoita tarina joko kommenttikenttään tai sit meilillä suoraan minulle (riina(a)markkinointikuutio.fi).  

Laiskan Kuluttajan esittely
Laiska Kuluttaja yrittää pyörittää arkea mahdollisimman tehokkaasti, jotta hänelle rakkaimmat, perhe ja harrastukset saisivat mahdollisimman paljon aikaa. Siksi Laiska Kuluttaja vaatii palvelua. Laiska hän ei ole kuin kuluttajana, muuten hengästyttävän toimelias. Laiska on kärsimätön. Laiska on vaativa. Laiska tiedostaa ja havainnoi. Laiska laistaa, jos ei ole ihan pakko.

Tässä sarjassa Laiska Kuluttaja tarttuu markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun
  • helmiin, jotka osuu, uppoo ja hurmaa asiakkaan ja
  • lapsuksiin tai puutteisiin, jotka ärsyttää. Ne Laiska Kuluttaja ideoi itselleen hurmaaviksi.
Markkinoijille vinkki: Laiska Kuluttaja kuuluu kohderyhmään
  • 30-45 -vuotias
  • kaupunkilainen
  • työssäkäyvä
  • perheenäiti, joka harrastaa ja jonka päivään voisi mahduttaa muutaman lisätunnin.
Jatkoa seuraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti